Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Więcej informacji.
Śledź kolejność
DPD — śledzenie i śledzenie
Gdzie jest moja paczka?
1. Otrzymałeś numer śledzenia.
2. Możesz wprowadzić swój numer śledzenia na https://www.dpd.com/nl/nl/.
3. Po złożeniu zamówienia może minąć trochę czasu, zanim ta funkcja zacznie działać.
Jeśli złożysz zamówienie po godzinie 12:00, śledzenie może nie być aktywne następnego dnia. Potem spójrz ponownie dzień później.
4. Teraz powinieneś być w stanie zobaczyć, gdzie znajduje się Twoja paczka.
5. Możesz wysłać e-mail na adres info@royalchristmas.nl z numerem śledzenia w temacie.
6. Przesyłka z adresem e-mail podanym przy zamówieniu na adres dostawy. Dowiemy się za Ciebie i przetworzymy Twój e-mail w ciągu 2 dni roboczych.
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, gdy śledzenie wskazuje „dostarczono”, musisz skontaktować się z nami w ciągu 2 dni roboczych.
zawsze musisz korespondować z podanym w zamówieniu adresem e-mail.