Polityka prywatności Królewskie Święta

Jeśli coś zamawiasz, potrzebujemy Twoich danych, aby zapewnić dostawę Twojego zamówienia. Ale zawsze ostrożnie obchodzimy się z Twoimi danymi osobowymi. Dbamy o nich i dbamy o ich bezpieczeństwo. Z przyjemnością powiemy Ci, co robimy z Twoimi danymi osobowymi i dlaczego ich potrzebujemy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania po przeczytaniu naszej polityki prywatności, nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta.

Niniejsza polityka prywatności może od czasu do czasu ulegać zmianom, jeśli pojawią się nowe okoliczności. Aktualną politykę prywatności można znaleźć na stronie www.royalchristmas.eu Zalecamy regularne zapoznawanie się z niniejszą polityką prywatności, aby być świadomym tych zmian. Tutaj zawsze widzisz ostatnią datę zmiany.

Niniejsza polityka prywatności została ostatnio zmodyfikowana 18 marca 2021 r.

Kto odpowiada za przetwarzanie moich danych osobowych?

Royal Christmas i powiązane strony internetowe (Veldpape Interieur Interieurbeplanting BV) znajdujące się pod adresem Engelstilstraat 14, 9671 JH w Winschoten, Holandia, są odpowiedzialne za przetwarzanie danych zgodnie z niniejszą polityką prywatności.

Kiedy obowiązuje niniejsza polityka prywatności?

Niniejsza polityka prywatności dotyczy wszystkich firm/i osób, które przekazały firmie Royal Christmas swoje dane prywatne/biznesowe.

Co to są dane osobowe?

Dane osobowe to wszystkie dane, które można powiązać z Tobą jako osobą fizyczną. Są to: imię/nazwisko/firma, dane adresowe, numer telefonu, adres e-mail oraz numer konta.

Od kogo przetwarzamy dane osobowe i jak je pozyskujemy?

Przetwarzamy dane osobowe wszystkich osób, które miały (miały) bezpośredni lub pośredni kontakt z Royal Christmas, takich jak klienci (biznesowi) i osoby kontaktowe partnerów.

Otrzymujemy dane bezpośrednio od Ciebie, gdy odwiedzasz naszą stronę internetową, tworzysz konto i wypełniasz określone informacje lub kontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta. W niektórych przypadkach otrzymujemy Twoje dane od innych. Gdy ktoś wysyła prezent bezpośrednio do Ciebie, otrzymujemy Twoje imię i nazwisko oraz dane adresowe.

Jakie dane od Ciebie przetwarzamy, do czego je wykorzystujemy i jak długo są przechowywane?

Dane do realizacji zamówienia

Jeśli coś zamawiasz, potrzebujemy od Ciebie pewnych informacji, aby móc dostarczyć Twoje zamówienie i informować Cię o zamówieniu. Informacje te są również wymagane w przypadku wszelkich zwrotów lub napraw.

W tym celu zbieramy Twoje imię i nazwisko, adres e-mail, adres(y) dostawy, dane dotyczące płatności i numer telefonu.

Dane są niezbędne do wykonania umowy, którą z nami (lub z jednym z naszych partnerów handlowych) zawarłeś. Zgodnie z prawem dane dotyczące Twojego zamówienia musimy przechowywać przez 7 lat.

Informacje o Twoim kontakcie z obsługą klienta

Możesz skontaktować się z obsługą klienta 24/7. Możesz zadzwonić, wysłać e-mail lub wysłać do nas wiadomość za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter. Wykorzystujemy informacje zawarte w Twoich danych, aby skontaktować się z Tobą w odpowiedzi na Twoje pytanie lub skargę do nas.

Możemy pomóc Ci szybciej następnym razem, zapisując Twoje dane. Prowadzimy notatki o kontaktach klientów z nami iz naszymi partnerami handlowymi.

Dane dla optymalnego doświadczenia zakupowego

W naszym sklepie jest wiele pozycji. Dlatego chcielibyśmy pomóc Ci znaleźć to, czego szukasz wśród wszystkich tych artykułów.

Przede wszystkim upewniamy się, że nasza strona internetowa lub aplikacja działa poprawnie, abyś mógł dokonywać zakupów w optymalny sposób. W tym celu, gdy odwiedzasz Royal Christmas, zbieramy Twój adres IP, informacje o Twojej przeglądarce internetowej, wszelkie ustawienia językowe oraz informacje o ustawieniach systemu operacyjnego komputera lub urządzenia mobilnego, za pomocą którego nas odwiedzasz.

Dbamy również o to, aby Royal Christmas była jak najbardziej adekwatna, dostosowując nasz sklep do Twoich osobistych preferencji. Aby móc to zrobić, zbieramy informacje o Twoich wyszukiwaniach, kliknięciach i zachowaniach zakupowych podczas Royal Christmas. Wykorzystujemy te dane do mapowania ogólnych wzorców klientów, aby móc z nich korzystać na indywidualnym poziomie. Nie chodzi tu o wiedzę o klientach indywidualnych. Naszą obietnicą dla klientów jest uczynienie życia naszych klientów łatwiejszym i przyjemniejszym. Dlatego przechowujemy te dane tak długo, jak długo jesteś u nas aktywnym klientem. Wszystkie Twoje dane usuniemy po 7 latach.

Dane ankietowe klientów

Nieustannie ulepszamy nasze usługi i zbliżamy je jeszcze bardziej do tego, czego chcą klienci. Dlatego możemy wykorzystać Twoje dane (identyfikator klienta, adres e-mail i/lub numer telefonu), aby zaprosić Cię na niezobowiązujące badanie rynku lub klienta. W ten sposób pomagasz naszemu sklepowi internetowemu stać się jeszcze lepszym.

Udział w badaniu klientów lub rynku jest całkowicie dobrowolny.

Dane do recenzji oraz pytania i odpowiedzi

Jesteśmy bardzo zadowoleni z recenzji. A także nasi klienci. Ponieważ recenzje pomagają znaleźć to, czego szukasz.

Pisząc recenzję, wybierasz, czy Twoje dane osobowe lub imię i nazwisko będą widoczne dla innych odwiedzających. Możesz także użyć aliasu. Możesz również wskazać, czy możemy skontaktować się z Tobą w sprawie Twojej recenzji. współpracujemy z Trustpilotem.

Publikujemy recenzje tylko za Twoją zgodą. Ponieważ opinie są cenne dla klientów przez długi czas, przechowujemy je, dopóki nie poprosisz nas o usunięcie opinii.

Dane do konkursów i promocji

Jeśli bierzesz udział w promocji lub konkursie, prosimy Cię o informacje, takie jak imię i nazwisko, adres i/lub adres e-mail. Potrzebujemy ich, aby móc przeprowadzić promocję i ogłosić zwycięzcę (lub zwycięzców).

Zbieramy te dane za Twoją zgodą. W regulaminie odpowiedniego konkursu lub promocji możesz dokładnie dowiedzieć się, do czego wykorzystywane są Twoje dane i jak długo je przechowujemy.

Dane zapobiegające oszustwom

Nikt nie chce incydentów bezpieczeństwa i oszustw, my też nie. Dlatego używamy danych osobowych (w tym adresów IP i zachowań związanych z wyszukiwaniem, surfowaniem i zakupami) w celu badania, zapobiegania i zwalczania nieautoryzowanego dostępu i oszustw.

Media społecznościowe

Jeśli korzystasz z mediów społecznościowych, takich jak Facebook, możesz użyć przycisków „polub i udostępnij” w artykułach Royal Christmas, które uważasz za zabawne, przydatne lub przydatne do udostępniania znajomym na swoim koncie w mediach społecznościowych. Royal Christmas nie będzie mieć dostępu do Twojego konta w mediach społecznościowych. Zalecamy uważne zapoznanie się z polityką prywatności serwisów społecznościowych, w których posiadasz konto, aby wiedzieć, w jaki sposób wykorzystywane są Twoje dane i jak możesz dostosować swoje ustawienia.

Komu udostępniane są Twoje dane?

Partnerzy handlowi

Kiedy złożysz zamówienie za pośrednictwem Royal Christmas u jednego z naszych partnerów handlowych, ten partner handlowy otrzyma Twoje imię i nazwisko oraz adres dostawy. Partner handlowy potrzebuje tych informacji, aby móc wykonać umowę, którą z nim zawarłeś. Jeśli jest to konieczne do dostawy, na przykład w celu umówienia terminu dostawy, odpowiedni partner handlowy otrzyma również Twój numer telefonu.

Nie dotyczy.

Partnerzy dystrybucyjni i logistyczni

Współpracujemy również z różnymi partnerami logistycznymi, takimi jak PostNL, DPD, DHL, DGO i innymi przewoźnikami. Nasi partnerzy logistyczni otrzymają od nas Twoje imię i nazwisko oraz adres dostawy. Potrzebują tych informacji, aby dostarczyć paczkę pod wybrany przez Ciebie adres.

Inni zewnętrzni dostawcy usług

Angażujemy również innych zewnętrznych dostawców usług do pomocy w różnych sprawach. Czasami potrzebują do tego również danych osobowych. Udostępniamy tylko te dane, które są niezbędne do zlecenia, które wykonuje dla nas zewnętrzny usługodawca. Nie sprzedajemy Twoich danych tym usługodawcom ani innym stronom trzecim. Zawieramy umowy ze wszystkimi zewnętrznymi dostawcami usług, w których uzgadniamy, co mogą zrobić z danymi.

Rodzaje prac, które wykonują dla nas nasi zewnętrzni usługodawcy, to:

  • wspieranie świadczenia naszych usług cyfrowych, takich jak hosting, utrzymanie i wsparcie naszych stron internetowych i aplikacji;
  • wspieranie obsługi naszych klientów;
  • wspieranie naszych kampanii reklamowych i marketingowych;
  • wspieranie badań klientów oraz uzyskiwanie ocen i recenzji;
  • świadczenie usług finansowych, takich jak usługi płatnicze, agencje windykacyjne i biura informacji kredytowej.

Rząd i rządy UE

Czasami musimy przekazać dane osobowe rządowi. Może to nastąpić przede wszystkim wtedy, gdy niektóre instytucje rządowe potrzebują tych informacji do wykonywania swoich zadań, np. organy podatkowe, a następnie dotyczą wszystkich organów podatkowych UE. Policja lub organy sądowe mogą również potrzebować pewnych informacji w przypadku oszustwa lub nadużycia. Wreszcie, niektórzy nadzorcy mogą mieć dostęp do danych osobowych w kontekście dochodzenia.

Jak postępujemy z danymi od naszych prywatnych i biznesowych partnerów handlowych?

Z danymi naszych prywatnych i biznesowych partnerów handlowych obchodzimy się tak samo ostrożnie, jak z danymi od naszych klientów. Dlatego niniejsza polityka prywatności dotyczy naszych klientów.

Przechowujemy dane ze sprzedaży lub zakupów klientów. Następnie usuniemy Twoje dane, z wyjątkiem tych, które zgodnie z prawem musimy lub możemy przechowywać. Na podstawie przepisów podatkowych musimy przechowywać określone dane przez minimum 7 lat. Robimy to również dla zamówień zagranicznych.

Gdzie przechowujemy Twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”). Jednak niektóre gromadzone przez nas dane mogą być przesyłane lub przechowywane w miejscu docelowym poza EOG, na przykład dlatego, że jeden z naszych zewnętrznych dostawców usług ma tam swoją siedzibę. W takim przypadku zapewniamy, że odbywa się to w sposób bezpieczny i zgodny z prawem.

Jak zabezpieczone są Twoje dane?

Royal Christmas podejmuje wiele środków w celu ochrony Twoich danych osobowych. Zarówno organizacyjnie, jak i technicznie. Mamy grupę specjalistów, którzy na co dzień pracują nad zabezpieczaniem naszych systemów i szukaniem podatności. Poprzez ścisłą kontrolę dostępu zapewniamy, że Twoje dane osobowe są dostępne tylko dla tych pracowników, dla których konieczne jest, aby z nimi pracowali. Ponadto podczas Royal Christmas regularnie testujemy nasze zabezpieczenia przez zewnętrznych ekspertów. Czy przekazujemy Twoje dane komuś innemu? Następnie wymagamy, aby druga strona traktowała Twoje dane równie ostrożnie, jak my. Jeśli uważasz, że tak się nie dzieje, poinformuj nas o tym za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta.

Z jakich praw możesz skorzystać w odniesieniu do swoich danych?

W prawo do informacji

Masz prawo do zrozumiałego i przejrzystego wyjaśnienia, w jaki sposób postępujemy z Twoimi danymi osobowymi i z jakich praw możesz skorzystać w tym zakresie. Dlatego w niniejszej polityce prywatności szczegółowo wyjaśniliśmy, jakie dane od Ciebie zbieramy i jak postępujemy z Twoimi danymi.

Prawo dostępu

W dowolnym momencie masz prawo zażądać od nas dostępu do swoich informacji, które udostępniliśmy na Twój temat na stronie internetowej Royal Christmas. Aby spełnić Twoją prośbę, Royal Christmas potrzebuje: Twoich danych osobowych wraz z numerem faktury. Wnioski rozpatrujemy najpóźniej w ciągu 1 miesiąca. Zanim udostępnimy jakiekolwiek informacje, Royal Christmas zastrzega sobie prawo do zażądania najpierw dodatkowych informacji i sprawdzenia informacji wewnętrznie, a następnie zastrzega sobie prawo do ustalenia, jakie informacje są dostarczane. Wnioski należy przesyłać do Royal Christmas pocztą elektroniczną za pośrednictwem obsługi klienta (info@royalchristmas.nl). Twoje zgłoszenie rozpatrzymy tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 1 miesiąc.

Prawo do sprzeciwu

Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych, jeżeli nie zgadzasz się ze sposobem, w jaki przetwarzamy Twoje dane osobowe. Na przykład możesz wybrać, abyśmy zapomnieli i nadal zapominali dane dotyczące Twojego zachowania podczas surfowania i wyszukiwania. Wnioski rozpatrujemy najpóźniej w ciągu 31 dni. Zapytania należy kierować za pośrednictwem obsługi klienta drogą mailową. Royal Christmas zastrzega sobie prawo do anulowania lub nierozpatrywania sprzeciwów.

Prawo do ograniczenia

Masz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych. Oznacza to, że możemy zachować Twoje dane, ale nie możemy ich używać. Prawo to pojawia się w wielu przypadkach. Jeśli uważasz, że tak jest, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem obsługi klienta.

Prawo do bycia zapomnianym/prośba o usunięcie konta

Masz prawo zażądać, abyśmy usunęli wszystkie Twoje dane, które posiadamy. Gdy złożysz wniosek o usunięcie swoich danych, usuniemy dane, które można do Ciebie powiązać, z wyjątkiem danych, do których przechowywania jesteśmy zobowiązani z mocy prawa (7 lat). Nie możemy podać wszystkich danych dotyczących umowy kupna. Okres przechowywania danych osobowych zależy od produktu sprzedawanego przez Royal Christmas.

Prawo do złożenia reklamacji

Masz prawo do złożenia skargi na sposób, w jaki postępujemy z Twoimi danymi. Jeśli masz reklamację, wolimy ją rozwiązać samodzielnie. W tym celu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Ale masz również prawo do złożenia u nas skargi. Wreszcie masz prawo skierować skargę do holenderskiego organu ochrony danych.

Zapytać? Następnie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Już 50 milionów sprzedanych sztucznych choinek od 1936 roku!