Masz problem z otrzymanym przedmiotem?

  1. Wyślij e-mail na adres info@royalchristmas.nl.
  2. W temacie proszę podać numer zamówienia.
  3. Mail z adresem e-mail podanym w zamówieniu na adres dostawy.
  4. Podaj reklamację + wadę.
  5. Wyślij zdjęcie całego drzewka + dla drzewek z oświetleniem LED podłączenie w gniazdku.
  6. Przetworzymy Twój e-mail w ciągu 2 dni roboczych.
  7. Odpowiadając na nasze e-maile, prosimy o odpowiedź w ciągu 2 dni roboczych.
  8. Jeśli nie odpowiesz w rozsądnym terminie (4 dni), założymy, że problem został rozwiązany i zamkniemy sprawę, a Twoja wiadomość e-mail zostanie uznana za niewysłaną.
  9. Jeśli nie zostaną podane prawidłowe informacje, nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją pocztę i zostaniemy uznani za nieotrzymaną.

zawsze musisz korespondować z podanym w zamówieniu adresem e-mail.

Już 50 milionów sprzedanych sztucznych choinek od 1936 roku!