Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Więcej informacji.
Masz problem z otrzymanym przedmiotem?
- Wyślij e-mail na adres info@royalchristmas.nl.
- W temacie proszę podać numer zamówienia.
- Mail z adresem e-mail podanym w zamówieniu na adres dostawy.
- Podaj reklamację + wadę.
- Wyślij zdjęcie całego drzewka + dla drzewek z oświetleniem LED podłączenie w gniazdku.
- Przetworzymy Twój e-mail w ciągu 2 dni roboczych.
- Odpowiadając na nasze e-maile, prosimy o odpowiedź w ciągu 2 dni roboczych.
- Jeśli nie odpowiesz w rozsądnym terminie (4 dni), założymy, że problem został rozwiązany i zamkniemy sprawę, a Twoja wiadomość e-mail zostanie uznana za niewysłaną.
- Jeśli nie zostaną podane prawidłowe informacje, nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją pocztę i zostaniemy uznani za nieotrzymaną.
zawsze musisz korespondować z podanym w zamówieniu adresem e-mail.