Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Więcej informacji.
Prawo odstąpienia od umowy
Artykuł 1 - Prawo do odstąpienia od umowy
1: Konsument może rozwiązać umowę dotyczącą zakupu produktu w okresie do namysłu wynoszącym co najmniej 14 dni bez podania przyczyn. Przedsiębiorca może zapytać konsumenta o przyczynę odstąpienia, ale nie może go zobowiązać do podania powodu (przyczyn).
2: Okres namysłu, o którym mowa w ust. 1, rozpoczyna się w dniu następującym po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub osobę trzecią wskazaną przez konsumenta, która nie jest przewoźnikiem, lub:
3: jeśli konsument zamówił kilka produktów w tej samej kolejności: dzień, w którym konsument lub wyznaczona przez niego osoba trzecia otrzymał ostatni produkt. Przedsiębiorca może, o ile wyraźnie poinformował o tym konsumenta przed złożeniem zamówienia, odmówić zamówienia kilku produktów o różnych terminach dostawy.
4: jeżeli dostawa produktu składa się z kilku przesyłek lub części: dzień, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia otrzymał ostatnią przesyłkę lub ostatnią część;
1: w przypadku umów o regularne dostarczanie produktów w określonym okresie: w dniu, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia otrzymał pierwszy produkt.
Artykuł 2 - Obowiązki konsumenta w okresie refleksji
- W okresie odstąpienia od umowy konsument będzie ostrożnie obchodził się z produktem i opakowaniem. Rozpakuje lub użyje produktu tylko w zakresie niezbędnym do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Podstawową zasadą jest tutaj to, że konsument może obchodzić się z produktem i sprawdzać go tylko tak, jak mógłby to zrobić w sklepie.
- Konsument odpowiada wyłącznie za utratę wartości produktu, która jest wynikiem sposobu obchodzenia się z produktem wykraczającego poza dozwolony w ust. 1.
- Konsument nie ponosi odpowiedzialności za amortyzację produktu, jeżeli przedsiębiorca nie przekazał mu wszystkich wymaganych prawem informacji o prawie odstąpienia przed lub przy zawarciu umowy.
Artykuł 3 - Wykonywanie przez konsumenta prawa odstąpienia od umowy i jego koszty
- Jeśli konsument skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, zgłosi to przedsiębiorcy w okresie do namysłu za pomocą wzoru formularza odstąpienia od umowy lub w inny jednoznaczny sposób (adres na adres: Royal Christmas, Engelstilstraat 14, 9671 JH w Winschoten, Holandia, na adres: ina@royalchristmas.nl.)
- Jak najszybciej, ale w terminie 14 dni od dnia następnego po zgłoszeniu, o którym mowa w ust. 1, konsument zwraca produkt lub przekazuje go (upoważnionemu przedstawicielowi) przedsiębiorcy. Nie jest to konieczne, jeśli przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze produkt. Konsument w każdym przypadku przestrzegał okresu zwrotu, jeśli zwróci produkt przed upływem okresu refleksji.
- Konsument zwraca produkt ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami, o ile to możliwe, w oryginalnym stanie i opakowaniu oraz zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami dostarczonymi przez przedsiębiorcę.
- Ryzyko i ciężar dowodu prawidłowego i terminowego wykonania prawa odstąpienia spoczywa na konsumencie.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Jeżeli przedsiębiorca nie zgłosił, że konsument ma ponieść te koszty lub jeżeli przedsiębiorca wskaże, że sam poniesie, to konsument nie musi ponosić kosztów zwrotu.
- W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, wszelkie dodatkowe umowy zostaną rozwiązane z mocy prawa.
Artykuł 4 - Obowiązki przedsiębiorcy w przypadku odstąpienia od umowy
- Jeżeli przedsiębiorca umożliwi odstąpienie od umowy przez konsumenta drogą elektroniczną, niezwłocznie po otrzymaniu tego zawiadomienia prześle potwierdzenie odbioru.
- Przedsiębiorca zwróci konsumentowi wszelkie płatności, w tym wszelkie koszty dostawy naliczone przez przedsiębiorcę za zwracany produkt, niezwłocznie, ale w ciągu 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował go o odstąpieniu. O ile przedsiębiorca nie zaproponuje, że sam odbierze produkt, może poczekać ze zwrotem pieniędzy, aż otrzyma produkt lub konsument wykaże, że zwrócił produkt, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
- Przedsiębiorca korzysta z tego samego sposobu płatności, którego użył konsument do zwrotu, chyba że konsument wyrazi zgodę na inny sposób. Zwrot kosztów jest dla konsumenta bezpłatny.
- Jeżeli konsument wybrał droższy sposób dostawy niż najtańsza standardowa dostawa, przedsiębiorca nie musi zwracać dodatkowych kosztów za droższy sposób.
W przypadku zwrotów możesz skorzystać z poniższego linku:
https://www.kunstkerstboom.nl/retourneren.html
Pobierz formularz odstąpienia od umowy, kliknij tutaj