Często Zadawane Pytania

Zamówić

  • Dla kogo przeznaczony jest sklep internetowy?
    Serwis przeznaczony jest zarówno dla rynku prywatnego jak i biznesowego. Strona internetowa jest dostępna dla wszystkich.
  • Jak mogę złożyć zamówienie „online”?
    Zamów w 3 krokach.
    1. Umieść przedmiot w koszyku.
    2. Wpisz swoje dane (sprawdź swoje zamówienie).
    3. Złóż zamówienie.
  • Czy mogę złożyć zamówienie zarówno dla firm jak i osób prywatnych?
    Tak, to możliwe. Serwis przeznaczony jest zarówno dla rynku prywatnego jak i biznesowego.
  • Czy podane ceny zawierają podatek VAT?
    Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT. DARMOWA wysyłka dotyczy Holandii, Belgii i Niemiec.
  • Czy moje zamówienie składa się z kilku pudełek?
    Twoje zamówienie może składać się z kilku pudełek. Możesz to znaleźć w charakterystyce produktu.
  • Jakie są koszty wysyłki za sztukę?
    DARMOWA wysyłka dotyczy Holandii, Belgii i Niemiec. Wszystkie informacje o kosztach wysyłki znajdziesz na tej stronie.
  • Czy mogę zamówić dostawę gdzie indziej?
    Adres dostawy możesz wybrać podczas realizacji transakcji. Może to być również inny adres dostawy niż adres rozliczeniowy. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia nie ma już możliwości zmiany adresu.
  • Czy mogę zamówić dostawę pod inny adres?
    Czy wpisałeś zły adres? Po złożeniu zamówienia nie ma już możliwości zmiany adresu. Prosimy o kontakt z przewoźnikiem w tym czasie, aby zobaczyć, co jest jeszcze możliwe.
  • Jaka jest minimalna kwota zamówienia dla zamówienia online?
    Zamówienie jest możliwe od 29,- € dla Holandii, Belgii i Niemiec. W innych krajach można zamówić od 29,- €.
  • Jak mogę śledzić moje zamówienie online?
    Po otrzymaniu i przetworzeniu przez nas zamówienia otrzymasz od DPD link Track & Trace. Po otrzymaniu zamówienia przez firmę DPD zostanie ono zeskanowane i będzie można śledzić przesyłkę. Zwróć uwagę! Link śledzący działa tylko później w ciągu dnia/wieczorem, jeśli link śledzący nie działa, możesz sprawdzić ponownie później w ciągu dnia.
  • Złożyłem zamówienie online, ale nie otrzymałem faktury/potwierdzenia.
    Wysyłając wiadomość e-mail na adres info@royalchristmas.nl, w której wyraźnie podasz swoje imię i nazwisko oraz adres dostawy, wyślemy do Ciebie fakturę w formacie PDF. Upewnij się, że podałeś imię i nazwisko + adres dostawy zgodnie z zamówieniem! W ten sposób możemy szybko sprawdzić Twoją fakturę w formacie PDF.
  • Czy nadal mogę zmienić złożone już zamówienie?
    Niestety po złożeniu i opłaceniu zamówienia nie można już tego zmienić. Musisz wtedy postępować zgodnie z naszą procedurą zwrotu.
  • Użyj kodu rabatowego w sklepie internetowym
    Prześlij nam artykuły, które chcesz zamówić, w oparciu o artykuły, które chcesz zamówić, przekażemy Ci kod rabatowy do wykorzystania w naszym sklepie internetowym.
  • Czy mogę cofnąć się w sklepie internetowym?
    Twoja przeglądarka może wyświetlić komunikat o błędzie. Zamknij całkowicie przeglądarkę i ponownie rozpocznij składanie zamówienia. Przepraszamy za niedogodności.
  • Jakie informacje powinienem podać, gdy mam pytania dotyczące zamówienia?
    Zawsze podawaj numer faktury. Numer faktury zaczyna się od 2024-xxxx-xx. Im więcej informacji od Ciebie otrzymamy, tym szybciej możemy Ci pomóc.
  • Czy mogę też przelać pieniądze, a jeśli tak to do jakiego banku?
    Możesz również zdecydować się na przelew bankowy na podstawie faktury, co możesz zrobić do Rabobanku lub banku ING w Holandii. Dla klientów w Niemczech istnieje możliwość przelewu do banku Deutsche w Leer. A klienci z Wielkiej Brytanii mogą przelewać w funtach na nasze konto walutowe w funtach w ING Bank Holandia. Zobacz przelew strony/faktura.
  • Czy można zapłacić po dostawie?
    Wszystkie zamówienia należy opłacić bezpośrednio online. W przypadku instytucji, szkół i agencji rządowych istnieje możliwość zamówienia na rachunek, fakturę należy wtedy opłacić po dostawie.
  • Czy otrzymam potwierdzenie po złożeniu zamówienia online?
    Tak, po złożeniu zamówienia automatycznie otrzymasz potwierdzenie, że Twoje zamówienie jest realizowane. Otrzymasz również potwierdzenie zamówienia e-mailem z przeglądem zamówienia w formacie PDF. To jest również Twoja faktura.

 

Czas dostawy + Dostawa / Odbiór

  • Jakie są koszty wysyłki?
    DARMOWA wysyłka dotyczy Holandii, Belgii i Niemiec.
    Listę kosztów wysyłki znajdziesz tutaj.
  • Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
    Listę terminów dostaw znajdziesz tutaj.
  • Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia, jeśli jest wysyłane na palecie?
    Listę terminów dostaw znajdziesz tutaj.
  • Co stanie się z moim zamówieniem, jeśli przegapiłem dostawcę?
    Miej oko na swój link do śledzenia, aby zobaczyć, kiedy paczka zostanie ponownie zaoferowana lub czy możesz ją odebrać w magazynie DPD lub w punkcie odbioru paczek DPD.
  • Czy mogę dostarczyć moje zamówienie do punktu odbioru?
    Nie, to nie jest możliwe.
  • Czy mogę zamówić dostawę również wieczorem?
    Nie, firma DPD nie ma takiej możliwości.
  • Czy mogę wybrać termin dostawy?
    Nie, jak tylko otrzymamy zamówienie, zostanie ono wysłane do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.
  • Który przewoźnik dostarczy moją paczkę?
    DPD dostarcza paczki. Jeśli jest to większe zamówienie, zostanie dostarczone przez DHL na palecie.
  • Czy dostawa może być dostarczona na inny adres niż adres rozliczeniowy?
    Adres dostawy możesz wybrać podczas realizacji transakcji. Istnieje możliwość odejścia od adresu rozliczeniowego.
    Po złożeniu i opłaceniu zamówienia nie ma już możliwości zmiany adresu dostawy. Co się stanie, jeśli zamówię produkty z różnymi terminami dostawy?
    Skontaktujemy się z Tobą. Następnie możesz wybrać, czy chcesz otrzymać zamówienie w częściach, czy za jednym razem.
  • Czy możliwe jest również dostarczenie mojego zamówienia poza Europę?
    Paczki i palety możemy wysyłać tylko na terenie Europy.
  • Czy mogę odebrać zamówienie samodzielnie lub kurierem?
    Jest to możliwe po konsultacji. Uprzejmie prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres info@royalchristmas.nl z tym pytaniem.
  • Jak długo trwa przesyłka?
    Zależy to od czasu złożenia zamówienia i miejsca, w którym ma ono trafić. W sklepie internetowym jest podane w poszczególnych krajach, jak długo potrwa przesyłka i jakie są koszty. Zobacz również link: Koszty wysyłki Należy pamiętać, że istnieje różnica między wysłaniem zwykłej sztucznej choinki lub dużej sztucznej choinki (450 cm / Giant Tree) na palecie za darmo. W weekendy nie ma dostawy. W przypadku dostaw paletowych musisz liczyć się z dodatkowymi 2 dniami roboczymi czasu dostawy.
  • Jeśli paczka zostanie dostarczona i nikogo nie ma w domu?
    Liczbę prób dostarczenia można znaleźć tutaj na tej stronie.
  • Zamówiłem drzewo, ale kiedy dotarło, okazało się, że jest inne.
    Jeśli okaże się, że otrzymałeś niewłaściwą sztuczną choinkę z powodu naszego błędu, zapewnimy, że sztuczna choinka zostanie odebrana i wysłana do Ciebie właściwa. Poniesiemy wtedy wszystkie koszty.

Wymiana i zwrot

  • Otrzymałem uszkodzony i/lub niekompletny produkt. Jak to się rozwiązuje?
    Wyślij e-mail na adres: info@royalchristmas.nl i wyjaśnij w nim problem. Wyraźnie podaj również numer zamówienia, począwszy od 2024-xxxx-xx. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem. Proszę wyraźnie wskazać, jakiej części dotyczy. W razie potrzeby dodaj zdjęcie (zdjęcia) do wiadomości e-mail, aby to wyjaśnić. Jeśli dotyczy oddziału lub oddziałów, wyraźnie wskaż, których oddziałów dotyczy. Wszystkie gałęzie mają swój własny kolor lub literę.
  • Zamówiłem przedmiot, ale kiedy dotarł, okazało się, że jest inny niż myślałem, że zamówiłem.
    Wyślij e-mail na adres: info@royalchristmas.nl i wyjaśnij w nim problem.
    Wyraźnie podaj również numer zamówienia, począwszy od 2024-xxxx-xx. I dodaj zdjęcie otrzymanego pudełka, abyśmy mogli zobaczyć numer przedmiotu. Jeśli okaże się, że otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, upewnimy się, że nadal otrzymasz właściwy przedmiot.
  • Jak mogę zwrócić zamówienie?
    Aby zwrócić nasze produkty, zapoznaj się z naszą procedurą zwrotu.
  • Jakie są koszty zwrotu zamówienia?
    Klient jest odpowiedzialny za zwrot zamówienia i w związku z tym ma swobodę wyboru przewoźnika. Koszty różnią się w zależności od przewoźnika Moje zamówienie składa się z kilku pudełek. Jak mogę to zwrócić?
    Musisz postępować zgodnie z procedurą zwrotu, a następnie zwrócić wszystkie pudełka.
  • Czy mogę wymienić mój przedmiot?
    Możesz wymienić przedmiot, zwracając go (patrz procedura zwrotu), a następnie zamówić i zapłacić za inny przedmiot. Koszty zwrotu na własny rachunek.
  • Czy to prawda, że ​​okres zwrotu wynosi 14 dni?
    Masz prawo anulować i zwrócić zamówienie w ciągu 14 dni roboczych na zwrot.
  • Czy klient musi sam pokryć koszty zwrotu?
    Klient jest odpowiedzialny za zwrot towaru i w związku z tym jest również odpowiedzialny za koszty.
  • Czy to prawda, że ​​istnieje 14-dniowy okres próbny?
    Tak to jest poprawne. Zamówienie internetowe możesz zgodnie z prawem zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania.
  • Jakie mam prawo do odstąpienia od umowy?
    Klient może rozwiązać umowę dotyczącą zakupu produktu w okresie do namysłu wynoszącym co najmniej 14 dni bez podania przyczyny.Czy mogę również zwrócić zamówienie biznesowe?
    Zwrot zakupu biznesowego nie jest możliwy. Dla firm nie ma czegoś takiego jak prawo do odstąpienia od umowy. Jest to regulowane przez prawo europejskie Przypadkowo odrzuciłem pole A (lub B) mojego zamówienia. Co teraz?
    Jeśli przypadkowo odmówiłeś przyjęcia pudełka, wyślij wiadomość bezpośrednio na adres info@royalchristmas.nl, podając w e-mailu, które pudełko lub pudełka otrzymałeś, litery są zaznaczone dużymi literami z boku pudełka.
  • Jak długo potrwa, zanim otrzymam całą kwotę z powrotem na konto?
    Zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Nie później niż 14 dni po zwrocie przedmiotu do nas i przetworzeniu zwrotu.

Gwarancja

  • Jaka jest gwarancja na mój przedmiot?
    Nie możemy zagwarantować oświetlenia. Przecież działa też od 3 miesięcy. Jeśli oświetlenie nie będzie działać prawidłowo, gdy nadejdzie sztuczna choinka, otrzymasz oczywiście nową. W tym drugim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt. Zawsze staramy się jak najlepiej rozwiązać go dla naszych klientów.
  • Moje zamówienie jest wadliwe. Co mogę zrobić?
    Proszę wysłać e-mail na adres: info@royalchristmas.nl podając numer zamówienia począwszy od 2024-xxxx-xx. Wtedy poszukamy dla Ciebie rozwiązania.
    Warunkiem jest to, że przedmiot został zakupiony bezpośrednio od Royal Christmas.
  • Zamówiłem drzewko, ale po 3 miesiącach oświetlenie już nie działa. Czy mam na to gwarancję?
    Nie możemy zagwarantować oświetlenia. Przecież działa też od 3 miesięcy. Jeśli oświetlenie nie będzie działać prawidłowo, gdy nadejdzie sztuczna choinka, otrzymasz oczywiście nową. W tym drugim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt. Zawsze staramy się jak najlepiej rozwiązać go dla naszych klientów.
  • Czy Fairybell - Flagpole Trees jest objęte gwarancją?
    Tak, masz 3-letnią gwarancję i serwis posprzedażny. Jeśli masz problem ze swoim Fairybell - oświetleniem masztu, możesz skontaktować się z samym Fairybell. Aby rozwiązać problem z oświetleniem Fairybell — masztem, odwiedź tę stronę serwisową: https://hemsson.typeform.com/to/PfffA6

Dla biznesu

  • Marka własna Royal Christmas dla Europy
    Istnieje możliwość sprzedaży produktów Royal Christmas jako reseller. Skontaktuj się z Dennisem: dennis@royalchristmas.nl
  • Jak mogę poprosić o wycenę?
    Tutaj możesz poprosić o wycenę.
    Lub wyślij e-mail bezpośrednio na adres: info@royalchristmas.nl
  • Czy mogę zamawiać na fakturę jako klient biznesowy?
    Jeśli chcesz otrzymać fakturę, możesz wysłać e-mail na adres info@royalchristmas.nl z zamówieniem i danymi klienta. Otrzymasz fakturę, którą możesz zapłacić przelewem bankowym. Po otrzymaniu i przetworzeniu przez nas płatności zamówienie zostanie wysłane.
  • Posiadam NIP. Czy będę zwolniony z podatku VAT?
    W przypadku krajów spoza Holandii możliwe jest wprowadzenie prawidłowego numeru VAT, dzięki czemu nie musisz płacić podatku VAT. Nasz sklep internetowy jest połączony ze stroną internetową VIES (Komisji Europejskiej) w celu sprawdzenia ważności wpisanego numeru VAT.
  • Gdzie mogę wpisać swój numer VAT?
    Podczas wypełniania danych klienta do zamówienia, w polu „Numer VAT” można wpisać numer VAT. Po jego wypełnieniu zostanie on sprawdzony pod kątem ważności w VIES (Komisja Europejska).

Płacić

  • Jakie metody płatności mogę wybrać?
    Karty kredytowe (Mastercard, Visa / V-Pay / Carte Bleue i American Express)
    Przelew na podstawie faktury
    zapłać idealne
    PayPal (OGŁOSZENIE! W naszym sklepie internetowym można płacić za pomocą systemu PayPal do maksymalnej kwoty zamówienia wynoszącej 950 € włącznie. FAKTURA VAT.)
    Giropay
    Apple Pay
    Bancontact / Pan Gotówka
    Sofortuberweisung
    Zaufanie
    E-fakturowanie
    PIN (sklep świąteczny w Winschoten)
  • Czy mogę płacić również w innej walucie niż euro?
    Obecnie można płacić tylko w euro.
  • Bezpieczna płatność - szyfrowanie SSL
    Cały nasz sklep internetowy jest zabezpieczony szyfrowaniem SSL. Wszystkie dane, w tym dane klienta/dane zamówienia, są przesyłane w postaci zaszyfrowanej. Nie musisz martwić się o prywatność/bezpieczeństwo swojego klienta + dane zamówienia. Zobacz także kłódkę w górnej części paska adresu przeglądarki.
  • Czy można później zapłacić?
    Nie, zamówienie musi być opłacone w całości przed wysłaniem.Czy podane ceny zawierają podatek VAT?
    Ceny na naszej stronie zawierają podatek VAT.
  • Ile czasu zajmuje otrzymanie mojej płatności?
    Płatność za zamówienia online jest natychmiastowo na naszym koncie i jest od razu przygotowana do wysyłki (pod warunkiem, że produkty są na stanie) Zgubiłem fakturę. Czy mogę otrzymać kopię tego?
    Oczywiście prosimy o wysłanie e-maila na adres: info@royalchristmas.nl z wyraźnym podaniem wszystkich danych klienta, za pomocą którego złożyłeś zamówienie.
  • Czy mogę również płacić w ratach?
    Nie ma możliwości płacenia za przedmioty w ratach.
  • Nadal muszę zapłacić pozostałą kwotę. Jak mogę to zrobić?
    Skontaktuj się z nami pod adresem info@royalchristmas.nl możemy złożyć wniosek o płatność za Ciebie, a następnie możesz zapłacić.
  • Jakie opcje płatności są oferowane na stronie?
    Oferowane są następujące opcje płatności: Karta kredytowa (Mastercard, Visa i American Express) Przelew za pomocą faktury, płatność iDEAL, PayPal, Giropay, Apple Pay, Mr. Cash dla Belgii, Sofortuberweisung dla Niemiec, Trustly dla krajów skandynawskich/banków członkowskich. Zobacz przelewy.

Opinie klientów


Opinie klientów Trustpilot
Opinie klientów Google
Opinie klientów na Facebooku

Produkty

  • Gdzie mogę kupić produkt Royal Christmas?
    Online w sklepie internetowym i jeśli jest otwarty w naszym sklepie bożonarodzeniowym w Winschoten.
  • Jakie są różne instrukcje budowania?
    Konstrukcja wtykowa
    Konstrukcja zawiasu
    Konstrukcja zawiasu - Smart LED
  • Z jakiego materiału wykonane są przedmioty?
    Artykuły wykonane są z różnych materiałów. Na przykład 1 przedmiot może być wykonany z mieszanki materiałów PE / PVC, a drugi element może być wykonany tylko z materiału PE lub PVC. W artykule podano, z jakiego materiału jest wykonany. Aby uzyskać więcej informacji o materiałach, zobacz link do wyjaśnienia materiałów;
    Instrukcje montażu PDF + filmy
    Inteligentny Adapter - wszystkie informacje
    Informacje techniczne Oświetlenie LED
    Długość sztucznej choinki
  • Po co kupować sztuczną choinkę? 5 powodów!
    Nie do odróżnienia od prawdziwego.
    Sztuczna choinka przetrwa całe życie. To zrównoważony pomysł.
    Nie musisz wychodzić z domu na sztuczną choinkę. Zamawianie online w naszym sklepie internetowym jest szybkie i łatwe.
    Sztuczną choinkę z konstrukcją zawiasową / systemem składania można postawić w mgnieniu oka. Czy wybierasz sztuczną choinkę z lampkami LED już w niej? Wtedy jesteś gotowy jeszcze szybciej i możesz zacząć dekorować.
    Łyse plamy? Utrata igły? Kłucie igły? Nie ze sztuczną choinką!
  • Czy wszystkie artykuły wystawione online są dostępne w magazynie?
    Wszystkie artykuły online są dostępne w magazynie. O ile nie zaznaczono inaczej, np. „Dostępne od 1 września 2024”. Sprawdź ponownie w tym czasie, aby sprawdzić, czy możesz zamówić przedmiot.
  • Czy mogę używać przedmiotów także poza domem?
    Istnieje możliwość używania sztucznej choinki na zewnątrz bez oświetlenia.
    Sztuczne choinki przeznaczone są głównie do użytku w pomieszczeniach. Można je jednak używać na zewnątrz, ale w rezultacie ich żywotność będzie krótsza. Dotyczy to również naszych wieńców i girland.
  • Czy można zamówić pusty schowek?
    Tak, otrzymasz luksusowy schowek o wymiarach 120 x 40 x 40 cm.
    Możesz wysłać swoją prośbę na adres; info@royalchristmas.nl
  • Czy zamówiony przeze mnie przedmiot składa się z kilku pudełek?
    Możliwe, że Twój przedmiot składa się z kilku pudełek, w zależności od rozmiaru. Możesz to znaleźć w cechach produktu, który wybrałeś.
  • Czy wszystkie drzewka są dostarczane w pudełku do przechowywania Royal Christmas?
    Tak, wszystkie sztuczne choinki są dostarczane w 1 lub więcej pudełkach do przechowywania Royal Christmas od marki Royal Christmas.
  • Czy wszystkie drzewka masztowe mają maszt?
    Drzewa masztów o długości 3 i 4 metrów zawierają maszt z włókna szklanego i metalowy szpikulec. Wysięgniki masztów o długości 6, 8 i 10 metrów są dostarczane bez masztu. Możesz je zamówić oddzielnie od nas. Zobacz stronę kategorii drzewek masztów/dzwonków.
  • Czy Twoje przedmioty spełniają wymogi bezpieczeństwa przeciwpożarowego?
    Nasze artykuły świąteczne spełniają europejskie i holenderskie wymogi przeciwpożarowe. NEN EN 71-2, NEN EN 60-65, NEN EN 60-66, NTA - 8007. (Szczegółowe informacje można znaleźć także na stronie NTA-8007)
  • Czy można otrzymać certyfikat przeciwpożarowy w formacie PDF?
    Po złożeniu zamówienia możesz wysłać e-mail na adres info@royalchristmas.nl z prośbą o otrzymanie certyfikatu bezpieczeństwa pożarowego w formacie PDF. Proszę wyraźnie podać numer faktury i dane klienta, abyśmy mogli zobaczyć, jakie produkty zamówiłeś, i wyślemy Ci właściwy certyfikat.
  • Czy mogę wymienić zepsute światło w sztucznej choince?
    Nie można wymienić (inteligentnego) oświetlenia LED/ (inteligentnych) lamp LED. Światła są w nim zamocowane i nie są wymienne.
  • Jeśli jedno światło zgaśnie, czy wszystkie światła gasną?
    Nie, pozostałe światła po prostu pozostają włączone. Dopiero po wyjęciu lampy z uchwytu połączenie jest zerwane i cały przewód gaśnie.
  • Czy mogę łatwo wymienić zepsutą lampkę w drzewku na oświetlenie LED?
    Nie, (inteligentne) oświetlenie LED/(inteligentne) diody LED nie mogą być wymienione.
  • LED jest energooszczędny, a 1 x sztuczna choinka kosztuje od 1 do 2 euro na sezon.

Produkty drugiej szansy

Modele Showroom są czasami oferowane w naszym sklepie internetowym.

O Royal Christmas

  • Kim jest Królewskie Boże Narodzenie?
  • Royal Christmas to nazwa marki artykułów bożonarodzeniowych Grupy Veldpape (takich jak sztuczne choinki, girlandy i wieńce). Royal Christmas samodzielnie produkuje artykuły świąteczne w Chinach pod marką Royal Christmas. Artykuły bożonarodzeniowe sprzedawane są na całym świecie w około 88 krajach. Świąteczne artykuły Royal Christmas można kupić w centrach ogrodniczych, marketach budowlanych i sklepach bożonarodzeniowych, a od 2001 roku można je również kupić bezpośrednio w naszym sklepie internetowym: www.kunstkerstboom.nl
  • Nasz sklep internetowy i Królewskie Święta dla biznesu
    Odwiedź sklep świąteczny
    Jakie są godziny otwarcia sklepu bożonarodzeniowego?
    Jaki jest adres sklepu bożonarodzeniowego?
    Czy mogę również zobaczyć wszystkie przedmioty w sklepie świątecznym?
    Czy w sklepie bożonarodzeniowym można też kupić sztuczną choinkę i zabrać ją ze sobą?
    Showroom Winschoten - wizyta po wcześniejszym umówieniu
    Królewskie Boże Narodzenie - Zamów katalog
  • Oferty katalogowe
    Na początku roku ukazuje się katalog. Ten katalog zawiera całą kolekcję Royal Christmas. Katalog ten nie jest przeznaczony dla klientów prywatnych. Należy zakupić minimum 3500 € bez VAT, w przeciwnym razie klient nie będzie się do tego uprawniony.
  • Bilety na targi
    Jeśli jesteś zainteresowany biletem wstępu na Światowe Targi Świąteczne we Frankfurcie nad Menem, wyślij e-mail na adres info@royalchristmas.nl
  • Co jest takiego wyjątkowego w kolekcji Royal Christmas?
    Royal Christmas jest ekspertem w dziedzinie sztucznych choinek i innych artykułów bożonarodzeniowych w Europie i poza nią. Modele +400 sztucznych choinek są produkowane przez nas i rozwijane w Chinach pod marką Royal Christmas.
  • Komunikaty prasowe/ PR
    Królewskie Święta w mediach
    Najlepiej przetestowana sztuczna choinka - Algemeen Dagblad
  • Czy są dostępne dalsze informacje?
    W przypadku pytań i/lub informacji możesz zawsze wysłać do nas e-mail info@royalchristmas.nl Otrzymasz odpowiedź na swoje pytanie tego samego dnia. Lub skontaktuj się z nami telefonicznie, a personel z przyjemnością Ci pomoże.

Porady bombki

Porady bombki i oświetlenie:

  • Lampy Micro 100 Lampy - Bardzo małe lampy, stąd nazwa micro, to tradycyjne oświetlenie, które istnieje na rynku od lat i jest przeznaczone wyłącznie do użytku w pomieszczeniach.
  • Oświetlenie klastrowe - wiele typów, jak 1152 światła. Przewód z wieloma mikroświatłami, który zapewnia ładny rozsył światła z wieloma światłami razem. Przeznaczony do użytku wewnątrz i na zewnątrz.
  • Łącznik lamp led 100 - łączenie oświetlenia LED jest energooszczędne, ma ciepły wygląd i można je podłączyć do lamp 5 x 100. Przeznaczony do użytku wewnątrz i na zewnątrz.
  • Oświetlenie LED - Oświetlenie wykorzystujące oszczędne oświetlenie LED zamiast np. żarówek. Przeznaczony do użytku wewnątrz i na zewnątrz.
  • Curtain 1776 to oświetlenie LED, które jest specjalnie stworzone dla drzew olbrzymich i dużych drzew od 300 cm, 360 cm i 450 cm. Oświetlenie ma wymiary 2 x 6 metrów i można je łatwo zamontować na drzewie. Przeznaczony do użytku wewnątrz i na zewnątrz.
  • Lampy kurtynowe LED 100 z możliwością podłączenia Oświetlenie LED jest energooszczędne, ma ciepły wygląd i można je podłączyć do lamp 5 x 100. Przeznaczony do użytku wewnątrz i na zewnątrz.
Wysokość drzewa Porady bombki Oświetlenie porad
120 cm   48 sztuki=   4 pudła                100 światła
150 cm   60 sztuki=   5 pudła                100 światła
180 cm   72 sztuki=   6 pudła   200  -   300 światła
210 cm   96 sztuki=   8 pudła   300  -   400 światła
240 cm 144 sztuki= 12 pudła   400  -   500 światła
270 cm 216 sztuki= 18 pudła   500  -   700 światła
300 cm 288 sztuki= 24 pudła   800  - 1200 światła
360 cm 360 sztuki= 30 pudła 1000  - 1500 światła
450 cm 432 sztuki= 36 pudła 1200  - 1700 światła

Artykuły dotyczące zużycia energii:

            Artykuł Stroomverbruik
            gigantyczne drzewo     175 Watt
        ciepłe drzewa LED       20 Watt
          Prelit drzew       90 Watt
          Girlandy ciepłe LED
      20 Watt
        Lampka ledowa       0.02w ( 70L=1.4W, 100L=2W, 200L=4W)

 

Energielabel warm LED

Porady Bombki choinkowe Gigantyczne drzewo:

Gigantyczne drzewo PCV Piłki porad: Gigantyczne drzewo PE / PVC Piłki porad:
  440 cm 510 400 cm 510
  440 cm + LED   1176 510 400 cm + LED 1176 510
  510 cm 510 500 cm 510
  510 cm + LED   1176 510 500 cm + LED 1176 510
  580 cm 800 600 cm 800
  580 cm + LED   3552 800 600 cm + LED 3552 800
  650 cm 800 700 cm 850
  650 cm + LED   5328 800 700 cm + LED 5328 850
  720 cm 850 800 cm 1000
  720 cm + LED   7104 850 800 cm + LED 7104 1000
  790 cm 1000    
  790 cm + LED   7104 1000    
  860 cm 1200    
  860 cm + LED   7104 1200    
  930 cm 1300    
  930 cm + LED   7104 1300    
1000 cm 1500    
1000 cm + LED   8880 1500    
1070 cm 1600    
1070 cm + LED   8880 1600    
1140 cm 1700    
1140 cm + LED   8880 1700    
1210 cm 1800    
1210 cm + LED 10656 1800    

 

Już 50 milionów sprzedanych sztucznych choinek od 1936 roku!